Monday, September 29, 2008

Why am I drawn to YOU?

- This isn't love nor lust at first sight.

But for some reason I'm just drawn to YOU..
Pure attraction at it's
I've been here before so it seems, but even with all that I've learned in the past and have sworn to never do again. I'm drawn to you.
I think I like, nooo.. I love the thrill.
Something new
-not like new shoes but f it I'll play street ball in
them still.
Sorta like a New subject that keeps your mind thinking and doing research about it. Writing Book Reports when you don't have to kinda New..

I walked into a crowded room and there you were.
This isn't love nor lust at first sight.

Is it your sleek slender shape?
Maybe it's your beautiful almond eyes.
Your complexion is arousing to me.
And the way you move is mesmerizing.
Could it be your soothing voice?
All these questions I can't answer.
All I know is that I'm drawn to you.
Maybe I like the journey that love n pain brings.
I love the fact that I'm drawn to you but...
No I'm just gonna keep eying you from over here.
Cause I'm just not quite yet ready to have you.

Maybe not you but hopefully when I'm quite ready it will be you or

someone who makes me feel the same way as you.

- As you can see, I crashed this party with no thoughts of ever meeting

- Now I have to live with the sweet thoughts of you until one day I can afford to

make an honest offer to drive off the lot with you.

-Damn don't go to car auctions with NO Money ;-)

-Ace Black

Wednesday, September 24, 2008

Big ASU Party: Saturday Night!

Status (Asu Bye Week) Party
Saturday Sept. 27th

[ Free Crunk Juice ]
10 mins away from ASU

@ MAMA MARIA's (Mesa, AZ)
118 E. McKellips Road

From ASU:
- take the 202 east
- exit off of McKellips Road
- make a right, drive towards Center st.
- after center street it will be on the left side.

STUDENT ID: Required for Males
Lines will be long so arrive Early

-Ace Black

This weeks Destination: Portland

So I just drove into Portland Oregon today. It was raining the whole
drive and I'm still trynna get over my cold. I took some Airborne so
I'll let y'all know if that shit even works.

I feel like I'm on a constant grind but for some weird reason I kinda
like it. I love the iPhone cause I was able to operate 3 new business
ventures while driving. Calling, texting, emailing, approving artworks
for my next party this Saturday and actually posting it on Facebook.

I got a new website in the works and I'll let you know about it more
when I launch it.

-Ace Black

Tuesday, September 23, 2008

Confused :-/

So I've been flying frequently lately. Last night when I was compng
back from Chicago I was confused. The flight attendant asked me what I
wanted to drink. I told her nah

I completely changed my response when she told me the beverages were
FREE for the week lol.

Guess I had to celebrate cause shit has deffinately changed since gas
prices went up. I was just happy to have been on a plane with FREE
drinks n snacks. These airlines have been messing with my head with
all these extra charges. Soon well have to pay a quarter to use the
restrooms or overhead compartments.

-Ace Black

Monday, September 22, 2008

This weeks Destination: Seattle

Yeah on the plane leaving Chicago. I love travelling an making a lil
bit of money too. When I land I'm off to the club on broadway. Used to
be an old church I heard.

Friday, September 19, 2008

Club liquid in New Hampshire

Yeahhhhhhh, so I'm at this club right now in new Hampshire and it's
like the only hip hop club they have and it's hood as f$&k.

When I as told about it they told me that they would like my type at
this club. I didn't know what they meant till I got here. There's like
litterally WHITE women and BLACK men only lol. Damn. I met one angry
black woman who introduced herself as "pregnant" from Boston and she
hates phoenix lol. Damn, I was really trynna dispell my views of east
coast women.

I am missing the kind gentle sweet PRETTY west coast women. It's all
good I'll be back next week :-)

- Ace Black

Wednesday, September 17, 2008

Worst trip ever

I'm still getting my thoughts together about this trip. This blog will
be updated by the end of the day.

Puppies for sale

My homegirl has 7 new pitbulls for sale. They're kinda cute. Hit me up
if you would like one and I'll send you the number.

This weeks destination

OMFG the worst trip ever. I will write about it later, but this week
I'll be In Manchester NH. Had a layover in NC. Nice

Friday, September 5, 2008

Karaoke in pennsylvania

Yeah, so I'm in harrisburgh this week doing a trade show. My boys and
I went to a karaoke bar and got drunk and had hella fun. Yeahh, these
were the cutest chicks in the building. Tomorrow night I'm going
downtown Harrisburg. Lol

Tuesday, September 2, 2008

House party last night

These girls were at this houseparty I went to last night. They kept me
entertained cause they kept the party going live. Besides me, they
were kinda close to being the life of the party ;-) lol

This weeks destination

So I almost missed my flight this morning. But I made it and now got a
layover in chicago. Next stop philly. I'll post pics up from the trip


Born in Kenya | Raised in Seattle Wa. | Transformed in Phoenix Az. | With Plans of Going Back to Make a Difference in the World before Time Runs out... These blog postings are breadcrumbs that leave a path traveled and pieces of a Big Picture.